شما در حال حاضر اینجا هستید :

مجله اینترنتی ناب آفرینیکارآفرینی زنان راهکارهای موفقیت برای زنان کارآفرین

راهکارهای موفقیت برای زنان کارآفرینافزودن دیدگاه

چطور می‌توانیم به عنوان یک خانم به سرعت به یک کارآفرین موفق تبدیل شویم؟ بانوان کارآفرین وقتی که رهبری کسب و کاری را برعهده دارند، هیچ چیز را تضمین شده نمی‌دانند. در گذشته، بانوان کارآفرین به صنایع کلیدی دسترسی کامل نداشتند. شکی نیست که دوره دیگری در تاریخ کسب و کارها آغاز شده است؛ دوره کارآفرینی زنان 

 

 

 

 

 

 

۱. اطراف خود را با کارشناسان خبره و ماهر پر کنید

اداره یک کسب و کار موفق کار سختی است. بیشتر زنان کارآفرین که مدیریت کسب و کاری را بر عهده دارند، ترجیح می‌دهند که افرادی را استخدام کنند که آنها را می‌شناسند. در بیشتر موارد، این کار غلطی است. شما باید تجربه را معیار انتخاب خود قرار دهید و افرادی را در مجموعه خود داشته باشید که می‌توانند تاثیرگذار باشند.

۲. از فناوری مناسبی بهره‌مند شوید

فناوری مقیاس‌گذاری سریع را برای استارت آپ‌ها راحت تر می‌کند. هیچ دلیلی مبنی بر این وجود ندارد که چرا نباید در کسب و کار خود از فناوری استفاده کنید. شما باید برای عملیات خود در فناوری مناسبی سرمایه‌گذاری کنید.

۳. از قوانین و مقررات داخلی پیروی کنید

شما هرگز نباید از هیچ قانونی- هرچه که باشد- تخطی کنید. یک وکیل خبره استخدام کنید تا به هنگام راه‌اندازی یک کسب و کار جدید از حقوق شما دفاع کند. شما نباید هزینه‌های قانونی را بیهوده بدانید بلکه آنها را برای خودتان نوعی سرمایه‌گذاری در نظر بگیرید.

۴. از بازارهای غلط دوری کنید

برخی از زنان بدون داشتن مطالعات امکان سنجی براساس وابستگی‌های شخصی خود تصمیماتی می‌گیرند. این کار اصلا درست نیست. شما برای حمایت کردن از انتخاب بازار خود باید از حقایق استفاده کنید.

 

۵. شبکه ارتباطات اجتماعی خود را تقویت کنید

بیشتر زنان کارآفرین بازاریاب‌های شبکه‌ای طبیعی هستند. اما علاوه بر این، در ایجاد گروه‌ها و کانال هایی در شبکه‌های اجتماعی هم مهارت دارند. شما می‌توانید کسب و کار خود را از طریق تبلیغات رسانه‌ای یا دهان به دهان هم گسترش دهید.

۶. تحقیقات گسترده انجام دهید

شما باید برای جلوگیری از بروز اشتباهات پرهزینه در کسب و کار خود ایده آن کسب و کار را مورد بررسی و آزمایش قرار دهید. شاید کسب وکاری که در آن وارد می‌شوید ظاهرا روی کاغذ عالی به نظر برسد اما شما تا زمانیکه تحقیقات گسترده تان را انجام می‌دهید، همچنان باید محتاطانه عمل کنید.

۷. منتظر پول استارت آپ نباشید

مجبور نیستید که قبل از راه‌اندازی کسب و کارتان منتظر باشید تا تمام پول مورد نیازتان را تامین کنید. باید ادامه دهید و هرگز نباید تسلیم شوید! می‌توانید یک ایده کسب و کاری کوچک با هزینه‌های استارت آپی پایین پیدا کنید.

 ۸. قیمت‌های محصولات و خدمات خود را به درستی تعیین کنید

قیمت‌گذاری نادرست محصولات شما ممکن است مشتری هایتان را از اطراف کسب و کار شما پراکنده سازد. همواره باید سطوح قیمت‌گذاری خود را مورد ارزیابی قرار دهید. باید تغییرات بازار و همچنین اقدامات رقبای خود را مطالعه کنید.

۹. محصولات یا خدمات درستی را فراهم کنید

ارائه محصولات نادرست و نامناسب می‌تواند زودتر از هرچیزی کسب و کار شما را فلج کند. برای اینکه خودتان را از این خطر در امان نگه دارید، چیزی را ارائه دهید که نیاز بازارتان است. برای اینکه بدانید مردم به چه چیزی بیش از هرچیز نیاز دارند، انجام تحقیقات بازار امری حیاتی و ضروری است.

۱۰: طرفدار سادگی باشید

شما نباید قدرت فناوری را دست کم بگیرید. از آنجایی که نرم افزارها در میان کارآفرینان فناوری از محبوبیت بالایی برخوردار هستند، استفاده از ایمیل مارکتینگهمچنان پادشاه است.

۱۱. کپی کردن ایده ها

رشد یک کسب وکار در برخی بازارها نیازمند بومی‌سازی در سطحی وسیع است. درحالیکه می‌توانید ایده‌ای را مدل‌سازی کنید، آن را به گونه‌ای تطبیق دهید که قابل اجرا در یک بازار بومی باشد. درغیر اینصورت، کسب موفقیت به عنوان یک بانوی کارآفرین برای شما کار سختی خواهد بود.

۱۲. هزینه‌های خود را بررسی کنید

هزینه‌های افراطی و بیش از اندازه یکی از بزرگترین مشکلاتی است که بانوان کارآفرین اغلب مرتکب می‌شوند. خریدن محصولات و مایحتاج نو و دست اول اعم از کمک‌های تبلیغاتی، تجهیزات و نرم افزارها غیرضروری است. پیدا کردن گزینه‌های کم هزینه تر در چنین شرایطی از نظر مالی مقرون به صرفه است.

۱۳. مشتریان خود را مورد مطالعه قرار دهید

شناختن مشتریانتان و توان مالی آنها می‌تواند کمپین‌های بازاریابی شما را هدایت کند. بروز تغییراتی در بازار نباید موجب هراس شما از سازگار شدن بشود.

۱۴. ویروسی شدن

نباید نگران شوید که کسب و کارتان در مدت کوتاهی ویروسی خواهد شد. شما باید متمرکز بمانید و به یادگیری درمورد کسب وکارتان و مشتری هایتان ادامه دهید.

۱۵. در رقابت وارد شوید

شما باید رقابت را فراموش کنید و بر افزایش ارزش‌های قابل ارائه برای مشتریان خود متمرکز شوید. رقابت سخت برای هر کسب و کاری سازنده است درحالیکه بسیاری از کارآفرینان از آن در هراس و وحشت هستند. بجای ترسیدن از چنین رقابتی، آن را در آغوش بگیرید.

۱۶. رسانه‌های اجتماعی را اولویت بندی کنید

رسانه اجتماعی یکی از مهم‌ترین پلت فرم هایی است که هرگز بعنوان یک تازه وارد نباید از آن غافل شوید. شما در این محیط‌ها می‌توانید با مشارکت فعال خود از دیگران سبقت بگیرید، خود را به جامعه مخاطب خود نشان دهید و محصولاتتان را به فروش برسانید. به هنگام استفاده از رسانه‌های اجتماعی مطمئن شوید که نگرشی حرفه‌ای دارید و باین ترتیب قادر خواهید بود برند خود را تثبیت کنید.

۱۷. مشتریان خود را برای خرید تشویق کنید

شما باید مطمئن شوید که مشتریان شما نمی‌توانند در برابر محصولات و خدمات شما مقاومتی داشته باشند. باید محصولات و خدمات خود را در دسته بندی هایی شگفت‌انگیز ارائه کنید تا مشتریان ایده آل خود را مجذوب و شیفته آنها کنید.

۱۸. هشدارهای بازار

استمرار بر بازاریابی و تبلیغ محصولات برای شما امری ضروری و حیاتی است. استراتژی هایی موثر و کارآمد برای حل بزرگترین مسائل خود طراحی کنید. شما باید درد موجود در بازار و موضوعات تاثیرگذار بر مشتریان خود را بشناسید و هدفتان پیدا کردن راه کارهایی درست برای آنها باشد.

۱۹. جریان نقدی

آیا کسب و کار شما پررونق و سودآور است؟ اگر پاسخ مثبت است، پس شما باید اقدامی بزرگ برای جذب مشتریان بیشتر انجام دهید. اما اگر کسب و کارتان درآمد چندانی ندارد، باید ایده این کسب وکار و استراتژی‌های بازاریابی آن را مورد بازبینی قرار دهید.

۲۰. بودجه داشته باشید

وقتی که کسب و کار جدیدی را شروع میکنید، باید هزینه‌های خود را ۳۰% بالاتر از بودجه موجودتان در نظر بگیرید. داشتن برنامه‌ریزی صحیح در کسب وکارتان به شما کمک می‌کند تا مانع از فقدان منابع و ورشکستگی شوید.

۲۱. سودتان را افزایش دهید

بعنوان یک بانوی کارآفرین، باید از رویکردهایی جدید و نوین برای ارتقاء سود کسب وکارتان بهره‌مند شوید. می‌توانید در یک شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری کنید و از خدمات آنها استفاده کنید یا با استفاده از اینترنت رویکردهای دلخواه خود را پیدا کنید.

۲۲. نگرش و تصویر ذهنی صحیح

برای پیشرفت و رسیدن به موفقیت در کسب و کارتان بدون شک باید نگرش و تصویرذهنی صحیحی از کسب و کار را در ذهنتان به‌وجود آورید.

۲۳. تخفیف ندهید

زمانی که به ظاهر راهی برایتان نمانده و ناامید هستید، تخفیف ندهید. این کار در نهایت ممکن است به محدود کردن سود شما منجر شود. شما باید ارزش شناخته شده محصولات خود را ارتقا دهید و سپس قیمت آنها را بالا ببرید.

۲۴. قرض ندهید

وقتی که پولی ندارید نباید به مشتریان خود محصولی را نسیه بفروشید یا به آنها مهلت پرداخت بدهید. پیدا کردن سرمایه و بودجه برای کسب و کارهای کوچک کار سختی است. در چنین شرایطی، کسب وکار آنلاین روشی سریع و کم هزینه برای راه‌اندازی کسب و کار شماست.

کلام آخر

رسیدن به موفقیت به عنوان یک بانوی کارآفرین نباید چندان که به نظر می‌رسد کار سختی باشد. تمام کاری که باید انجام دهید این است که شهامت داشته باشید و متفاوت با دیگران فکر کنید. همین الان شما تمام دانش لازم برای راه‌اندازی یک کسب وکار موفق را دارید.

منبع:‌ fodaysolutions

مطالب مرتبط

خواندن مطالب زیر به شما پیشنهاد می شود

مدیریت فروش

کدام استراتژی فروش برای شما بهتر است؟

کدام استراتژی فروش برای شما بهتر است؟

راه اندازی کسب و کار

چرا ایده هایم دیگر جواب نمی دهد؟

چرا ایده هایم دیگر جواب نمی دهد؟

فروش حضوری

بهترین مشاور فروش

بهترین مشاور فروش

هدف گذاری

چرا باید اهدافمان را بنویسیم

چرا باید اهدافمان را بنویسیم

خلاقیت و نوآوری

چگونه متفاوت باشیم

چگونه متفاوت باشیم

فروش تلفنی

چرا پیگیری اصولی اینقدر مهم است؟

چرا پیگیری اصولی اینقدر مهم است؟

استارت آپ

8 معیار ارزیابی یک دوره آموزشی

8 معیار ارزیابی یک دوره آموزشی

بانک اطلاعاتی

چهار روش گسترش بانک اطلاعاتی مشتریان

چهار روش گسترش بانک اطلاعاتی مشتریان

مدیریت فروش

برای مشتری راه حل مهم است نه عذرخواهی!

برای مشتری راه حل مهم است نه عذرخواهی!

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدید ترین مطالب

شبکه فناوری اطلاعات و ارتباطات فاواکو | طراحی سایت