شما در حال حاضر اینجا هستید :

مجله اینترنتی ناب آفرینیهوش مالی اگر می خواهید پول پارو کنید این 8 روش را به کار ببندید!

اگر می خواهید پول پارو کنید این 8 روش را به کار ببندید!افزودن دیدگاه

چه بخواهید و چه نخواهید، پول یکی از واقعیت‌های زندگی است که همگی باید با آن روبرو شویم. شاید پول‌دار شدن هدف شما نباشد و مفاهیم عمیق‌تری مثل خانواده و سلامتی بیش‌تر برایتان مهم باشد، اما این موضوع قابل انکار نیست که افزایش درآمد مزایای زیادی برای شما به همراه دارد و به بهبود کیفیت زندگی خود و خانواده‌ی شما کمک خواهد کرد.

افزایش درآمد، یکی از راه هایی است که به رونق کسب و کار شما و بهبود کیفیت زندگیتان، بسیار کمک می کند. در واقع می توان گفت که این، خواسته ی همه ی مردم است، و هیچکس با افزایش درآمد مخالف نیست. با افزایش درآمد، می توانید پس انداز بیشتری داشته باشید و درنتیجه سرمایه گذاريهای بیشتری هم میتوانید انجام دهید. پاداشهای بهتر و بزرگتري به خود بدهید. می توانید میزان مبلغ بیشتری را به عنوان کمک مالی به حوزههایی که علاقه مندید، بپردازید و صرف امور خیریه کنید. می توانید به راحتی هزینه های ضروری خود را تأمین نمایید. به طور کلی می توان گفت، با مدیریت درست درآمد خود و افزایش آن، لذت بیشتری از زندگی خود می برید.

 

در این مطلب سعی داریم، برخی راهکارهای افزایش درآمد را به شما ارائه کنیم. عمل به این راهکارها و پیگیری آنها به عهده ی شما خواننده عزیز می باشد.

 

1- باورهایتان را تغییر دهید؛

در صورتی که می خواهید، درآمد بیشتری کسب کنید، اولین گام آن، این است که باورهاي اشتباه ذهنی خود را در رابطه با پول تغییر دهید. زیرا با وجود باورهاي منفی، نمی توانید به پول بیشتري دست یابید. جهان هستی و طبیعت، بر مبناي باورهایی که شما پذیرفتید، عمل می کند. بنابراین، اگر فکر می کنید، پول، ثروت و یا کسب درآمد بیشتر، دردسرآفرین است و یا اینکه افراد پولدار و ثروتمند، از راه نادرست، درآمد کسب کرده اند، و یا اینکه کسب درآمد بیشتر، بسیار سخت و شاید غیر ممکن است، هیچگاه، نمی توانید درآمد بیشتری کسب کنید. بنابراین، باید در گام اول، باورهاي ذهنی منفی خود را با باورهاي مثبت، جایگزین کنید.

تمرین: از رفت و آمد با افراد منفی باف و همیشه شکست خورده پرهیز کنید و به جای آن با ثروتمندان معاشرت کنید؛ همین کمک بزرگی به شما می کند.

 

2- اگر عاشق کارتان نیستید، آن را رها کنید؛

گر شغل و کار شما درآمد چندانی ندارد و متناسب با آرزوها و سبک زندگی دلخواه شما نیست، آن را ترک کنید. چه چیزی شما را مجبور می‌کند کاری را انجام بدهید که برای‌تان عذاب‌آور است؟ درست است که وضعیتِ بازارِ کار چنگی به دل نمی‌زند، اما قبول کنید تلاش و آرمان در کنار هم نتیجه‌ای شگفت‌انگیز دارند. اگر به کاری که عاشق آن هستید مشغول شوید، درآمد و موفقیت بیشتری پیدا خواهید کرد

 

3- هدفگذاري کنید؛

براي خود مشخص کنید که چه میزان درآمد می خواهید. به چه میزان درآمد، در زندگی خود احتیاج دارید. در صورتی که میزان درآمد دلخواه خود را به طور دقیق مشخص نکنید، نمی توانید تصمیم گیري درستی در نوع شغل و کسب و کار خود داشته باشید. چرا که باید بدانید که با شغل و کسب و کار فعلیتان، میتوانید به درآمد دلخواه خود برسید یا نه؟

 

4- برنامه ریزي کنید؛

براي رسیدن به درآمد دلخواه خود، برنامه ریزي کنید. کارهایی را که می خواهید براي افزایش درآمد خود انجام دهید، در لیستی یادداشت نمایید. سپس براي انجام آنها برنامه ریزي کنید. براي خود برنامه ریزي روزانه، هفتگی و ماهیانه داشته باشید.

 

5- زمان خود را به درستی مدیریت کنید.

کارها و برنامه هاي خود را اولویت بندي کنید. زمان، یکی از موارد بسیار با اهمیت در موفقیت و کسب ثروت است. زمان خود را مدیریت کنید، و آن را با صرف پرداختن به کارهاي بیهوده، تلف نکنید. چیزي که اهمیت دارد، موفقیت و کسب درآمد بیشتر شماست. بنابراین، دست به کار شوید و براي برنامه هاي خود اقدام و تلاش کنید. حداقل کاري که می توانید انجام دهید، این است که در حوزهي فعالیت خود، مطالعه کنید. براي مدیریت زمان، اولویت بندي کارها و برنامه ها یکی از گزینه هاي اصلی و مهم به شمار می آید. به خاطر داشته باشید، همیشه 20 درصد کارهايتان، 80 درصد نتایج را به شما بازمی گردانند. بنابراین، بر روي 20 درصدي از کارتان متمرکز شوید، که بیشترین بازدهی را دارند. وقت و زمان خود را صرف اموري نکنید، که بازدهی خاصی براي شما ندارند و در جهت اهدافتان نیستند.

 

6- فرصتها و ظرفیت هاي پیرامون خود را شناسایی کنید؛

در صورتی که نمی دانید چگونه درآمد خود را افزایش دهید، به محیط پیرامون خود، نگاهی بیندازید، و فرصتها و ظرفیت هایی که وجود دارند و به آنها پی می برید را یادداشت نمایید. توانایی هاي خود و افراد پیرامون خود را یادداشت کنید. منابعی که شما و اطرافیان شما در اختیار دارند، یادداشت نمایید. ببینید، از افراد و منابع پیرامون خود چه کمک هایی می توانید بگیرید و چطور می توانید از آنها استفاده کنید تا به درآمد بیشتري برسید. براي این کار می توانید به روش طوفان فکری نیز، عمل کنید. به عبارت دیگر، هر چه که در رابطه با موضوع، به ذهنتان میرسد، بدون هیچ محدودیتی، یادداشت نمایید.

 

7- نه گفتن را تمرین کنید؛

استیو جابز می‌گوید: «رمز موفقیت شرکت اپل در توانایی نه گفتن ما به موارد غیرضروری بوده است.» هنر نه گفتن را تمرین کنید. اگر می‌بینید زیاد کردن مسئولیت‌هایتان نقشی در افزایش درآمد شما ندارد، آنها را نپذیرید. روی کاری که برای‌تان افزایش درآمد به همراه دارد، سرمایه‌گذاری کنید. به موقع نه بگویید و وقت خود را تلف نکنید.

 

8- مدام در حال آموزش و یادگیري باشید؛

داشتن اطلاعات و مهارت در زمینه اي که فعالیت می کنید، و قصد دارید، درآمد بیشتري را در آن زمینه کسب کنید، نقش بسیار اساسی را ایفا می کند. بنابراین، تا جایی که ممکن است، حوزهي اطلاعات خود را گسترش دهید. در زمینه ي بازاریابی و فروش، نیز باید اطلاعات کافی بدست آورید، و مهارت خود را در این زمینه افزایش دهید. میتوانید از مشاوران و متخصصان این حوزه کمک بخواهید. مجله اینترنتی ناب آفرینی، آموزشهاي کاربردي و مفیدي را در زمینه ي بازاریابی، افزایش فروش و افزایش درآمد، به شما خواننده گرامی ارائه می دهد.

مطالب مرتبط

خواندن مطالب زیر به شما پیشنهاد می شود

فروش حضوری

تاثیر زبان بدن در فروش

تاثیر زبان بدن در فروش

مدیریت بازاریابی

بازاریابی داخلی چیست؟

بازاریابی داخلی چیست؟

هوش مالی

اگر می خواهید پول پارو کنید این 8 روش را به کار ببندید!

اگر می خواهید پول پارو کنید این 8 روش را به کار ببندید!

استارت آپ

چارچوب ارزیابی فرصت‌ها و ایده‌های کسب و کار

چارچوب ارزیابی فرصت‌ها و ایده‌های کسب و کار

هوش مالی

کتاب صوتی: پدر پولدار پدر بی پول

کتاب صوتی: پدر پولدار پدر بی پول

فروش تلفنی

صوت آموزشی؛ آموزش تکنیک های فروش تلفنی

صوت آموزشی؛ آموزش تکنیک های فروش تلفنی

مدیریت بازاریابی

وفادارسازی مشتریان با گیمیفیکیشن یا بازیکاری

وفادارسازی مشتریان با گیمیفیکیشن یا بازیکاری

مدیریت فروش

ده پرسش کلیدی برای آنکه فروش خود را متحول کنید؟

ده پرسش کلیدی برای آنکه فروش خود را متحول کنید؟

مدیریت بازاریابی

بازاریابی اصولی در 10 مرحله

بازاریابی اصولی در 10 مرحله

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدید ترین مطالب

شبکه فناوری اطلاعات و ارتباطات فاواکو | طراحی سایت