شما در حال حاضر اینجا هستید :

مجله اینترنتی ناب آفرینیفروش تلفنی صوت آموزشی؛ آموزش تکنیک های فروش تلفنی

صوت آموزشی؛ آموزش تکنیک های فروش تلفنیافزودن دیدگاه

در این صوت آموزشی، شما با شیوه صحبت کردن و شناخت طرز فکر اشخاص، نکات پیام‌های غیرکلامی، لحن صدا، حالات روحی، انتخاب درست کلمات و... آشنا می شوید.

 

صوت آموزشی «قدرت کلام موثر در فروش موفق» اثری از «جرج والتر» است.

جرج فارغ التحصیل رشته بازاریابی از دانشگاه کالیفرنیا می‌باشد. او بیش از سه دهه به عنوان سخنران حرفه‌ای فعالیت داشته و در سال ۱۹۸۹ به عضویت انجمن سخنرانان ملی آمریکا در آمده است. همچنین از او کتابهای بسیاری با موضوعات فروش، خدمات به مشتری و . . .منتشر کرده است.

 

در این صوت آموزشی، شما با شیوه صحبت کردن و شناخت طرز فکر اشخاص، نکات پیام‌های غیرکلامی، لحن صدا، حالات روحی، انتخاب درست کلمات و... آشنا می‌شوید. در بخشی از این صوت آموزشی از زبان جرج والتر می‌شنویم: «کلام فروشنده عصای معجزه‌گر اوست که می‌تواند حتی انگیزه نهفته مشتری را برای خرید شکوفا کرده و فروش موفقیت آمیزی را به وجود آورد. قدرت کلام شما تا حدی است که می‌تواند افراد را به سوی‌تان جذب و یا از شما گریزان گرداند. هدف سمینار این است که مطمئن شویم تصویری که در کار و زندگی شخصی‌مان به دیگران ارائه می‌دهیم، همانی است که می‌خواهیم.  این سمینار تأثیر شگفت‌انگیز کلام را برای شما آشکار می‌کند.  همه نکاتی که به صورت روزانه از آن استفاده می‌کنیم، روی چگونگی نگرش افراد نسبت به ما تأثیر می‌گذارد.»

 

"تذکر: در صورت عدم نمایش فایل های آموزش فروش تلفنی از مرورگر کروم استفاده کنید".

 

آموزش فروش تلفنی؛ قسمت اول

 

آموزش فروش تلفنی؛ قسمت دوم

 

آموزش فروش تلفنی؛ قسمت سوم

 

آموزش فروش تلفنی؛ قسمت چهارم

 

آموزش فروش تلفنی؛ قسمت پنجم

 

آموزش فروش تلفنی؛ قسمت ششم

 

آموزش فروش تلفنی؛ قسمت هفتم

 

آموزش فروش تلفنی؛ قسمت هشتم

 

آموزش فروش تلفنی؛ قسمت نهم

مطالب مرتبط

خواندن مطالب زیر به شما پیشنهاد می شود

هدف گذاری

چرا باید اهدافمان را بنویسیم

چرا باید اهدافمان را بنویسیم

خلاقیت و نوآوری

چگونه متفاوت باشیم

چگونه متفاوت باشیم

فروش تلفنی

چرا پیگیری اصولی اینقدر مهم است؟

چرا پیگیری اصولی اینقدر مهم است؟

استارت آپ

8 معیار ارزیابی یک دوره آموزشی

8 معیار ارزیابی یک دوره آموزشی

بانک اطلاعاتی

چهار روش گسترش بانک اطلاعاتی مشتریان

چهار روش گسترش بانک اطلاعاتی مشتریان

مدیریت فروش

برای مشتری راه حل مهم است نه عذرخواهی!

برای مشتری راه حل مهم است نه عذرخواهی!

بیزینس پلن

تحلیل اقتصادی طرح کسب و کار

تحلیل اقتصادی طرح کسب و کار

برنامه ریزی

صفر تا صد یک برنامه عملیاتی

صفر تا صد یک برنامه عملیاتی

مشاهیر

از قهرمانی جهان تا مدیریت کسب و کار

از قهرمانی جهان تا مدیریت کسب و کار

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدید ترین مطالب

شبکه فناوری اطلاعات و ارتباطات فاواکو | طراحی سایت