شما در حال حاضر اینجا هستید :

مجله اینترنتی ناب آفرینیکمپین چهار اشتباه رایج در اینستاگرام

چهار اشتباه رایج در اینستاگرامافزودن دیدگاه

میثم هاشمی نژاد

اگر میخواهید حساب اینستاگرام خود را توسعه دهید و دنبال کننده های زیادی داشته باشید و بخشی از فروش خود را روی آن قرار دهید، در اینجا برخی از اشتباهات رایج که ممکن است انجام دهید و موفقیت شما را دچار چالش کند را اشاره می کنیم.


بصورت نامنظم پست نگذارید

برای اینکه آنفالو نشوید باید محتوای منظم ارسال کنید. با داشتن یک برنامه منسجم، شما در میان فالوئرها باقی خواهید ماند و این امر تاثیر مثبتی بر روی هر کسی که در حساب کاربری شماست، می گذارد. هیچ وقت پست تکراری نگذارید؛ بعضی ها فکر می کنند مثلا پستی که دو ماه قبل گذاشتند را اگر دوباره تکرار کنند برای مخاطب جالب است اما هرگز اینگونه نیست. همچنین تعداد زیاد پست هم می تواند آزاردهنده باشد. پیشنهاد ما هر روز یک پست به جز روزهای تعطیل که می شود حداکثر هر هفته شش پست. کمتر از این مقدار هم هیجان مخاطب را برای ادامه دادن از بین می برد و پس از مدت کوتاهی آنفالو خواهید شد.

نکته دیگر اینکه حتما در ساعاتی پست بگذارید که مخاطبین بیشترین استفاده از اینستاگرام را دارند؛ ساعات اولیه بعد از ظهر و ساعات اولیه در شب. طبق الگوی اینستاگرام هر چه در ساعات پربازدیدتری پست بگذارید، اینستاگرام هم محتوای شما را به افراد بیشتری نمایش خواهد داد و در سرچ هم ترتیب اثر بهتری خواهد داشت.

 

هشتگ ها را فراموش نکنید

هشتگ می تواند یک روش فوق العاده برای به دست آوردن فالوئر و افزایش دسترسی محتوا به مخاطب در فضای شلوغ است اینستاگرام باشد. اگر از هشتگ ها استفاده نکنید، شانس خوبی برای یافتن کاربران با ذکاوت و باهوش پیدا نمی کنید که به دنبال محتوای جذاب در حرفه ی خود هستند. شما نه تنها از دست دادن فالوئرهای خود با هشتگها دست برداشته اید، بلکه از مشتریان بالقوه خود نیز غافل مانده اید، بنابراین استفاده از هشتگها اشتباه بزرگ است (به ویژه با الگوریتم جدید اینستاگرام)! هنگام استفاده از هشتگ ها حتما دقت کنید مرتبط با گروه مخاطبان شما باشد. از تعداد زیاد هشتگ گذاری خودداری کنید زیرا مکن است توسط اینستاگرام ریپورت شوید. حداکثر 15 عدد هشتگ و حداقل 5 هشتگ بگذارید.

 

هویت بصری ایجاد کنید

هویت بصری داشتن، به زبان ساده یعنی اینکه وقتی مخاطب وارد پیج شما می شود، عکس و فیلم های درهم و برهم مشاهده نکند. بلکه باید همه چیز مرتب باشد. همه عکس ها غالب مشخص داشته باشد؛ فونت ها شبیه هم باشد؛ بک گراند تصاویر همخوانی داشته باشد و بطور کلی هر چیزی که به ظاهر قضیه مربوط می شود با هم هارمونی و هماهنگی داشته باشد. مثلا اگر اینستاگرام در سه ستون محتوا را نمایش می دهد، همه فیلم های شما در یک ستون زیر هم باشد یا اینکه متن نوشته های تان دارای یک لوگو، متن یکدست و یکرنگ باشد. هر چه هویت بصری منحصر به فرد تر و خلاقانه تری داشته باشد، وفاداری فالوئرها به شما بیشتر خواهد بود و در جذب فالوئر جدید هم موفق تر خواهید شد.

 

به هیچ وجه قسمت بایو Bio را خالی نگذارید

بیوگرافی اینستاگرام جایی است که مخاطب بلافاصله و در نگاه اول راجع به پیج شما قضاوت خواهند کرد؛ اینکه چه محتوایی دارید و اصلا چرا باید شما را فالو کنند. قسمت بایو همچنین تنها جایی است که شما امکان درج وبسایت یا لینک سایر شبکه های اجتماعی مثل آدرس کانال تلگرام را دارید؛ پس حتما یک بایو جذاب بنویسید و آدرس سایت هم فراموش نشود. پس در قسمت بایو حتما اسم شرکت، اسم برند، آدرس، شماره تلفن و سایر روش های دسترسی باید درج شود.

مطالب مرتبط

خواندن مطالب زیر به شما پیشنهاد می شود

توسعه کسب و کار

توسعه کسب و کار یعنی توسعه فروش

توسعه کسب و کار یعنی توسعه فروش

کارآفرینی زنان

مادر نمونه یا کارمند ایده آل

مادر نمونه یا کارمند ایده آل

هوش مالی

چه زمانی ثروتمند خواهیم شد؟ با چه جریان درآمدی؟

چه زمانی ثروتمند خواهیم شد؟ با چه جریان درآمدی؟

مشاهیر

کاش زودتر شروع می‌کردم

کاش زودتر شروع می‌کردم

مدیریت فروش

کدام استراتژی فروش برای شما بهتر است؟

کدام استراتژی فروش برای شما بهتر است؟

راه اندازی کسب و کار

چرا ایده هایم دیگر جواب نمی دهد؟

چرا ایده هایم دیگر جواب نمی دهد؟

فروش حضوری

بهترین مشاور فروش

بهترین مشاور فروش

هدف گذاری

چرا باید اهدافمان را بنویسیم

چرا باید اهدافمان را بنویسیم

خلاقیت و نوآوری

چگونه متفاوت باشیم

چگونه متفاوت باشیم

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدید ترین مطالب

شبکه فناوری اطلاعات و ارتباطات فاواکو | طراحی سایت