شما در حال حاضر اینجا هستید :

مجله اینترنتی ناب آفرینیدرباره ناب آفرینی درباره ناب آفرینی

درباره ناب آفرینیافزودن دیدگاه

مجله اینترنتی ناب آفرینی یک پرتال در حوزه کسب و کار و کارآفرینی می باشد؛


 

مجله اینترنتی ناب آفرینی یک وب سایت در حوزه کسب و کار و کارآفرینی می باشد . ناب آفرینی متعلق به بخش خصوصی و بدون هیچگونه وابستگی به نهاد ها و یا مراکز مختلف و صرفاً با تلاش و کوشش تیمی نخبه و جوان از دانش آموختگان دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران راه اندازی شده و مدیریت می شود. هدف از تولید محتوا در مجله اینترنتی ناب آفرینی، ارائه‌ی مجموعه‌ای کامل از مطالب غنی و متنوع پیرامون زندگی کاری، حرفه‌ای، شغلی و شخصی همه‌ی فارسی زبانان در تمامی گروه‌های سنی، جنسی، شغلی و … است تا الگوی درست و مناسبی از تمام ابعاد کار و زندگی در اختیار شما عزیزان قرار گیرد؛

خدمات ما در مجموعه ناب آفرینی مشتمل بر سه گروه

الف: خدمات و محصولات آموزشی شامل دوره‌های حضوری و محصولات دانلودی مرتبط با توسعه فردی و توسعه کسب و کار شامل: آموزش فروش، آموزش بازاریابی، آموزش برندینگ و آموزش مدیریت استراتژیک و برنامه ریزی؛

ب: خدمات عمومی و تخصصی توسعه کسب و کار شامل: مشاوره برندینگ، مشاوره فروش، تدوین طرح کسب و کار، تدوین مارکتینگ پلن، تدوین بیزنس مدل، تدوین اکشن پلن و تدوین برنامه ریزی استراتژیک؛

ج: خدمات ویژه بیزنس کوچینگ

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.


تلفن: 09128510215 -- 09106801367

پشتیبانی: info@nabafarini.ir

مطالب مرتبط

خواندن مطالب زیر به شما پیشنهاد می شود

مدیریت فروش

کدام استراتژی فروش درآمدزایی بیشتری دارد؟

کدام استراتژی فروش درآمدزایی بیشتری دارد؟

راه اندازی کسب و کار

چرا ایده هایم دیگر جواب نمی دهد؟

چرا ایده هایم دیگر جواب نمی دهد؟

فروش حضوری

بهترین مشاور فروش

بهترین مشاور فروش

هدف گذاری

چرا باید اهدافمان را بنویسیم

چرا باید اهدافمان را بنویسیم

خلاقیت و نوآوری

چگونه متفاوت باشیم

چگونه متفاوت باشیم

فروش تلفنی

چرا پیگیری اصولی اینقدر باعث افزایش فروش می شود؟

چرا پیگیری اصولی اینقدر باعث افزایش فروش می شود؟

استارت آپ

8 معیار ارزیابی یک دوره آموزشی

8 معیار ارزیابی یک دوره آموزشی

بانک اطلاعاتی

فرئش بیشتر با گسترش بانک اطلاعاتی

فرئش بیشتر با گسترش بانک اطلاعاتی

مدیریت فروش

برای مشتری راه حل مهم است نه عذرخواهی!

برای مشتری راه حل مهم است نه عذرخواهی!

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدید ترین مطالب

ناب آفرینی | مشاور برند، توسعه محصول و نوآوری در کسب و کار