افزایش فروش در اینستاگرامافزودن دیدگاه
احسان خانیپیج های فروشگاهی و فروش آنلاین باید این نکته را مد نظر داشته باشند که فروش شما از طریق استوری انجام میشود و نه از طریق پست.
شما باید نکاتی را یاد بگیرید که فروش از طریق استوری انجام بدید و از طریق پست فقط محصول خود را معرفی کنید.
چند تا نکته مهم برای فروش در استوری این است که برای فروش در استوری مدنظر داشته باشید فروش زمانی اتفاق می افتد که مخاطب به شما اعتماد کند، یکی از راه هایی که مخاطب با شما ارتباط برقرار میکند در همین استوری ها است. بعنوان دیگر، بخش عمده ی دامنه ی ارتباط گیری و جلب اعتماد مخاطب از راه استوری انجام می شود.
این ارتباط گیری میتواند باز نشر لایف استایل و روزمرگی باشد، صمیمیت و دوستی شما با مخاطبین باشد،
لایف استایل یعنی استفاده از اتفاقات تلخ و شیرینی که در طول روز بیای شما اتفاق می افتد، از خرید روزانه، از خوراکی ها و مواد غذایی که میل میکنید، از کارهایی که انجام میدی، حتی زمانی که میخواهید به خرید بازار بروید در مورد رنگ و نوع لباس از مخاطبین سوال کنید و باعث ارتباط بیشتر و در نتیجه جلب اعتماد آنها بشوید.
اگر صاحب فروشگاه آنلاین بتواند شخصا جلوی دوربین بیایید و محصولات خود را معرفی کند، تاثیر بسیار زیادی در فروش خواهد داشت.
از تکنیک محدودیت در استوری هاتون استفاده کنید، بعنوان مثل اگر کالایی رو تموم کردید بلافاصله در استوری ها این اتمام موجودی را اعلام کنید یا اگر مجدد شارژ کردید به اطلاع مخاطب برسانید.
اگر کالایی به تعداد محدود در انبار شما موجود هست، می توانید با اعلام در استوری و گذاشتن یک آفر مثلا تخفیف 40 درصدی روی سه کالای باقی مانده، محصول مورد نظرتان را بفروش برسانید.
سعی کنید از ارسالی های روزانه و هفتگی خود مستندات تهیه کنید و در استوری باز نشر دهید.
اگر مغازه دار هستید، زمان هایی که پیک کار شما هست و فروشگاه شلوغ هست، تصاویر و ویدیو بگیرید و در روزهای مختلف به نمایش بگذارید.
همچنین از دایرکت پیج اینستاگرام و مکالمات خود با خریداران اسکرین شات تهیه کرده و در هایلایت استوری ها نگهداری کنید.
از تکنیک تخفیف های لحظه ای استفاده کنید، به عنوان مثال یک محصول را مد نظر قرار داده و در استوری اعلام کنید تا پایان امروز این محصول با n درصد تخفیف به فروش می رسد.
راه دیگر برقرار ارتباط با مخاطب و جلب اعتماد برای خرید، ایجاد یک هایلایت با عنوان "کاتالوگ دیجیتال" یا "بررسی محصول" می باشد که در این هایلایت شما باید به بررسی تخصصی محصول خود بپردازید و نکات آموزشی و فنی را در مورد محصولات خود به سمع و بصر مخاطب برسانید.
(قسمت اول)
مطالب مرتبط
خواندن مطالب زیر به شما پیشنهاد می شود
پربازدید ترین مطالب
-
مزایای نوشتن بیزینس پلن
اگر افکار و اهدافی که شما در ذهنتان دارید را یک محصول در نظر بگیریم، بیزینس پلن بستهبندی و دستورالعمل آن محصول است! هرچه این بستهبندی حرفهایتر باشد و هر چقدر دستورالعمل استفاده از آن واضحتر و شفافتر باشد، آن محصول در بازار سرانجام بهتری خواهد داشت!!
نظرات کاربران