شما در حال حاضر اینجا هستید :

مجله اینترنتی ناب آفرینیمدیریت فروش افزایش فروش در اینستاگرام

افزایش فروش در اینستاگرامافزودن دیدگاه

احسان خانی

پیج های فروشگاهی و فروش آنلاین باید این نکته را مد نظر داشته باشند که فروش شما از طریق استوری انجام میشود و نه از طریق پست.


شما باید نکاتی را یاد بگیرید که فروش از طریق استوری انجام بدید و از طریق پست فقط محصول خود را معرفی کنید.
چند تا نکته مهم برای فروش در استوری این است که برای فروش در استوری مدنظر داشته باشید فروش زمانی اتفاق می افتد که مخاطب به شما اعتماد کند، یکی از راه هایی که مخاطب با شما ارتباط برقرار میکند در همین استوری ها است. بعنوان دیگر، بخش عمده ی دامنه ی ارتباط گیری و جلب اعتماد مخاطب از راه استوری انجام می شود.
این ارتباط گیری میتواند باز نشر لایف استایل و روزمرگی باشد، صمیمیت و دوستی شما با مخاطبین باشد، 
لایف استایل یعنی استفاده از اتفاقات تلخ و شیرینی که در طول روز بیای شما اتفاق می افتد، از خرید روزانه، از خوراکی ها و مواد غذایی که میل میکنید، از کارهایی که انجام میدی، حتی زمانی که میخواهید به خرید بازار بروید در مورد رنگ و نوع لباس از مخاطبین سوال کنید و باعث ارتباط بیشتر و در نتیجه جلب اعتماد آنها بشوید.
اگر صاحب فروشگاه آنلاین بتواند شخصا جلوی دوربین بیایید و محصولات خود را معرفی کند، تاثیر بسیار زیادی در فروش خواهد داشت. 
از تکنیک محدودیت در استوری هاتون استفاده کنید، بعنوان مثل اگر کالایی رو تموم کردید بلافاصله در استوری ها این اتمام موجودی را اعلام کنید یا اگر مجدد شارژ کردید به اطلاع مخاطب برسانید.
اگر کالایی به تعداد محدود در انبار شما موجود هست، می توانید با اعلام در استوری و گذاشتن یک آفر مثلا تخفیف 40 درصدی روی سه کالای باقی مانده، محصول مورد نظرتان را بفروش برسانید.
سعی کنید از ارسالی های روزانه و هفتگی خود مستندات تهیه کنید و در استوری باز نشر دهید.
اگر مغازه دار هستید، زمان هایی که پیک کار شما هست و فروشگاه شلوغ هست، تصاویر و ویدیو بگیرید و در روزهای مختلف به نمایش بگذارید.
همچنین از دایرکت پیج اینستاگرام و مکالمات خود با خریداران اسکرین شات تهیه کرده و در هایلایت استوری ها نگهداری کنید.
از تکنیک تخفیف های لحظه ای استفاده کنید، به عنوان مثال یک محصول را مد نظر قرار داده و در استوری اعلام کنید تا پایان امروز این محصول با n درصد تخفیف به فروش می رسد.
راه دیگر برقرار ارتباط با مخاطب و جلب اعتماد برای خرید، ایجاد یک هایلایت با عنوان "کاتالوگ دیجیتال" یا "بررسی محصول" می باشد که در این هایلایت شما باید به بررسی تخصصی محصول خود بپردازید و نکات آموزشی و فنی را در مورد محصولات خود به سمع و بصر مخاطب برسانید.

(قسمت اول)

مطالب مرتبط

خواندن مطالب زیر به شما پیشنهاد می شود

مشاهیر

کاش زودتر شروع می‌کردم

کاش زودتر شروع می‌کردم

مدیریت فروش

کدام استراتژی فروش درآمدزایی بیشتری دارد؟

کدام استراتژی فروش درآمدزایی بیشتری دارد؟

راه اندازی کسب و کار

چرا ایده هایم دیگر جواب نمی دهد؟

چرا ایده هایم دیگر جواب نمی دهد؟

فروش حضوری

بهترین مشاور فروش

بهترین مشاور فروش

هدف گذاری

چرا باید اهدافمان را بنویسیم

چرا باید اهدافمان را بنویسیم

خلاقیت و نوآوری

چگونه متفاوت باشیم

چگونه متفاوت باشیم

فروش تلفنی

چرا پیگیری اصولی اینقدر باعث افزایش فروش می شود؟

چرا پیگیری اصولی اینقدر باعث افزایش فروش می شود؟

استارت آپ

8 معیار ارزیابی یک دوره آموزشی

8 معیار ارزیابی یک دوره آموزشی

بانک اطلاعاتی

فرئش بیشتر با گسترش بانک اطلاعاتی

فرئش بیشتر با گسترش بانک اطلاعاتی

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدید ترین مطالب

  • مزایای نوشتن بیزینس پلن

    مزایای نوشتن بیزینس پلن

    اگر افکار و اهدافی که شما در ذهنتان دارید را یک محصول در نظر بگیریم، بیزینس پلن بسته‌بندی و دستورالعمل آن محصول است! هرچه این بسته‌بندی حرفه‌ای‌تر باشد و هر چقدر دستورالعمل استفاده از آن واضح‌تر و شفاف‌تر باشد، آن محصول در بازار سرانجام بهتری خواهد داشت!!

ناب آفرینی | مشاور برند، توسعه محصول و نوآوری در کسب و کار