شما در حال حاضر اینجا هستید :

مجله اینترنتی ناب آفرینیکارآفرینی زنان زنان خانه دار با انجام این سه گام کارآفرین شوند

زنان خانه دار با انجام این سه گام کارآفرین شوندافزودن دیدگاه

تصور اینکه برخی از افراد در حالی که در گرمای تابستان در خانه زیرکولر نشسته‌اند و هندوانه قاچ می‌کنند و پول در می‌آورند برای شما که مجبورید بیش از ۹ ساعت از روز در اداره کاری روزمره را انجام دهید و چند ساعت ترافیک شهری را تحمل کنید هم‌ جای تعجب است و هم لج درآور.

تصور اینکه برخی از افراد در حالی که در گرمای تابستان در خانه زیرکولر نشسته‌اند و هندوانه قاچ می‌کنند و پول در می‌آورند برای شما که مجبورید بیش از ۹ ساعت از روز در اداره کاری روزمره را انجام دهید و چند ساعت ترافیک شهری را تحمل کنید هم‌ جای تعجب است و هم لج درآور.
آنها قطعا از ما بهتر هستند! اگر ذهنتان را این موضوع مشغول کرده به خودتان سخت نگیرید چرا که شما در این راه هرگز موفق نخواهید شد! شما باید دنبال این سوال باشید: چرا من در زمره آنها نباشم؟
کارآفرینان هرگز حسرت نمی‌خورند آنها عمل می‌کنند و از نتیجه کار خود لذت می‌برند، گزارشگر usa today با اشاره به اینکه حتی زمان مشاهده تلویزیون هم واسطه وب جهان‌گستر درآمدزایی کرد به سه شغل کوچک اشاره‌کرده است.
او می‌گوید می‌توان در هر زمان و مکان با کمی ایده پردازی درآمدزایی کرد و این کاری است که کارآفرینان از آن لذت می‌برند.
پس مشابه یک کارآفرین فکر کنید، دست‌به‌کار شود و از نتیجه کار خود لذت ببرید و دست‌آخر حسرت زندگی دیگران را نخورید.

گام اول ) شروع خرده فروشی

زنان خانه دار معمولاً در اوقات فراغت خود وسایل جذابی می‌سازند، گلدوزی روی لباس، بافتی‌های کوچک، ساخت عروسک و ... (این نکته مهم و اساسی خارج از موضوع است: زنان خانه‌دار اینها را می‌سازند البته اگر تلفن‌خانه را زمین بگذارند!) اگر چیزی به نظر شما جذاب است قطعاً بسیاری دیگر هم طرفدار می‌شوند.
معمولاً مادرهای ما این دست وسایل را برایمان طراحی می‌کردند، البته آنها این فرصت بزرگ را نداشتند تا مشتری جز فرزندانشان برای کاردستی‌های خود پیدا کنند.


یقین داشته باشید همه کار دست را به کار ماشین ترجیح می‌دهند؛ شما نیازی نیست یک فروشگاه دو بَر برای کاردستی‌های خود تهیه کنید، فضای مجازی این فروشگاه را رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.


کافی است یک پیچ یا کانال مجازی در اینستاگرام و یا تلگرام ایجاد کنید و شروع کنید به تصویر گرفتن از تولیدات خود، این تولیدات می‌تواند هر چیزی باشد پس صبر کنید و از همین حالا شروع کنید قطعاً در این راه موفق می‌شوید.
یک نکته: بیشتر مشتری‌های شما خانم هستند! پس بازار کار خود را محدود به علایق آنها بکنید، بدلیجات چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند، دستبند و لباس‌های پرزرق‌وبرق قطعاً مشتریان بیشتری خواهند داشت.
مرکز تحقیقاتی Forrester می‌گوید این روزها بازار اسباب‌بازی و لوازم جانبی حیوانات در جهان داغ‌تر است.

گام دوم) کمی حرفه‌ای و کمی بروزتر

سعی کنید در تمام شبکه‌های اجتماعی حساب داشته باشید و هر جای که می توانید صفحه عمومی ایجاد کرد دست به کار شوید و یک صفحه ایجاد کنید.
این صفحات باید به یکدیگر مرتبط باشند تا مشتریانی که در شبکه‌های اجتماعی مختلف حضور دارند اسم شما در ذهنشان حک شود.
اگر می‌توانید با پیج های بزرگ‌تر و نام آشناتر تبادل کنید، این کار باعث می‌شود سریع‌تر کارتان رونق بگیرد.
اگر کارتان گرفت دست به کار شوید و یک فروشگاه آنلاین بسازید و وسعت کار خود را گسترش دهید اما هم اکنون زود است، هرچه در ابتدای
کار کمتر هزینه کنید بعدها بیشتر درآمد خواهید داشت.

گام سوم) مشت آخر را بکوبید

برای مطرح شدن باید از تمام سلیقه خود استفاده کنید بهترین کار استفاده از تمام آموخته‌های خود است. اگر با نرم افزارهای تدوین آشنایی دارید کافی است از آنها برای تولید کلیپ از ساخته‌های خود و پخش کردن در فضای وب استفاده کنید، اگر قلم خوبی دارید دست به کار شوید و از نحوه کار کردن خود و ساخت وسایل مختلف برای مشتریانتان بنویسید.
به جزئیات توجه کنید، مشتری از اینکه شما باظرافت تمام کار می‌کنید لذت می‌برد و جذب می‌شود. با کاربران فضای مجازی حرف بزنید و از روند کاری خود برای آنها بگویید، حتی شما می‌توانید یک پست ثابت روزانه از کارهایی که برای رشد کسب و کار خود انجام داده‌اید داشته باشید.

مطالب مرتبط

خواندن مطالب زیر به شما پیشنهاد می شود

برندسازی

مهمترین ترندهای برندسازی 2025

مهمترین ترندهای برندسازی 2025

دیجیتال مارکتینگ

راز ترند شدن عروسک لبوبو: یک تحلیل جامع بازاریابی

راز ترند شدن عروسک لبوبو: یک تحلیل جامع بازاریابی

بیزینس پلن

چرا طرح کسب و کار شما را باید یک متخصص بنویسد؟ (۷ دلیل کلیدی برای موفقیت)

چرا طرح کسب و کار شما را باید یک متخصص بنویسد؟ (۷ دلیل کلیدی برای موفقیت)

توسعه کسب و کار

مهارت‌های موج پنجم: چرا برای آینده کسب و کارتان حیاتی هستند؟

مهارت‌های موج پنجم: چرا برای آینده کسب و کارتان حیاتی هستند؟

فروش حضوری

جدیدترین ترفندهای روانشناسی فروش

جدیدترین ترفندهای روانشناسی فروش

کارآفرینی زنان

برندسازی سالن زیبایی: راهنمای کامل ساخت برند قدرتمند در صنعت زیبایی

برندسازی سالن زیبایی: راهنمای کامل ساخت برند قدرتمند در صنعت زیبایی

بیزینس پلن

مزایای نوشتن بیزینس پلن

مزایای نوشتن بیزینس پلن

کسب و کار اینترنتی

آموزش صفحه محصول نویسی برای فروش بیشتر

آموزش صفحه محصول نویسی برای فروش بیشتر

هوش مالی

کاهش ریسک سرمایه گذاری

کاهش ریسک سرمایه گذاری

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدید ترین مطالب

ناب آفرینی | مشاور برند، توسعه محصول و نوآوری در کسب و کار